Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Віктор Шолошенко і Світлана Букловська

Zezman development

  • Віктор Шолошенко, CMO Zezman development.

Маркетолог на всю бороду з двадцятирічним маркетинговим досвідом, «той самий exДиректор з маркетингу “Цитруса”». Пливе.

  • Світлана Букловська, Head of lead generation and trigger communications Zezman development, exHead of digital Citrus.ua.

10 років в digital. Автоматизує, оптимізує, знаходить інсайти. Біжить.

Реклама і просування

15:40-16:00

Три способи здобувати ліди для товарів вартістю $15 000 - $30 000

Батл-доповідь про:

  • креатив VS таргет,
  • досвід VS наскрізна аналітика,
  • магічні секрети VS експерименти,
  • кліки VS продажі,
  • лідформи VS чат-боти.

Руйнуємо міфи про лідогенерацію через чат-боти в Facebook, вчимося правильно вимірювати і ефективність продажів дорогих товарів протягом тривалого часу, і в «домашніх умовах».

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор залу «Стартапи / Блокчейн»