Щоб зробити участь у заході максимально ефективною, пропонуємо вам скористатися спонсорськими можливостями та вибрати вид спонсорської участі, яка найкраще відповідає вашим цілям. Нижче на цій сторінці ви можете переглянути усі варіанти спонсорських пакетів або за цим посиланням подивитися повну презентацію з усіма можливими рекламними проявами. Актуальну схему розміщення стендів і залів дивіться тут:
Титульним спонсором може стати лише одна компанія
Спонсорський пакет передбачає:
Генеральним спонсором може стати лише одна компанія
Спонсорський пакет передбачає:
Цей вид спонсорства дозволяє отримати доступ до певної аудиторії в залі, наприклад інтернет-маркетологів, розробників, стартапів.
Спонсорський пакет передбачає :
Цей вид спонсорства дозволяє отримати доступ до певної аудиторії в залі, наприклад інтернет-маркетологів, розробників, стартапів.
Спонсорський пакет передбачає :
Цей вид спонсорства дозволяє отримати доступ до певної аудиторії в залі, наприклад інтернет-маркетологів, розробників, стартапів.
Спонсорський пакет передбачає:
Брендинг вибраного залу з доповідями
Цей вид спонсорства дозволяє отримати доступ до певної аудиторії в залі, наприклад інтернет-маркетологів, розробників, стартапів.
Спонсорський пакет передбачає :
Брендинг вибраного залу з доповідями
Цей вид спонсорства дозволяє отримати доступ до певної аудиторії в залі, наприклад інтернет-маркетологів, розробників, стартапів.
Спонсорський пакет передбачає :
Брендинг вибраного залу з доповідями
Цей вид спонсорства дозволяє отримати доступ до певної аудиторії в залі, наприклад інтернет-маркетологів, розробників, стартапів.
Спонсорський пакет передбачає :
Брендинг вибраного залу з доповідями
Цей вид спонсорства дозволяє отримати доступ до певної аудиторії в залі, наприклад інтернет-маркетологів, розробників, стартапів.
Спонсорський пакет передбачає :
Спонсором зони відпочинку може стати тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Спонсором зони нетворкінгу може стати тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Спонсором ігрової зони може стати тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Спонсором Міста Майбутнього може стати тільки одна компанія
Кожен із нас мріє жити в зручному й сучасному місті, в якому всі рутинні процеси автоматизовані, складні системи тісно пов’язані одна з одною, а використання публічних сервісів зрозуміле навіть дітям. Це є основою концепції Smart City, яка успішно застосовується в багатьох містах у всьому світі.
У рамках iForum ми будуємо величезний прототип Міста Майбутнього – тематичну виставкову зону з інтерактивними стендами, де кожен учасник може не просто подивитися, але і власноруч доторкнутися, а інколи навіть покерувати новітніми технологіями, які вже зовсім скоро будуть оточувати нас скрізь.
Спонсорський пакет передбачає:
Спонсорами можуть виступити 5 компаній
Спонсорський пакет передбачає :
Авто-/мотопартнерами можуть стати декілька компаній
Спонсорський пакет передбачає :
Кар’єрним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Digital-партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Інноваційним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Фінансовим партнером може виступити тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Гаджет-партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Будівельним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Інтеграційним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Авіапартнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Страховим партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Медичним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Освітнім партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Доменним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Юридичним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Меблевим партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Спортивним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Marketplace-партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Логістичним партнером може бути тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Технологічним партнером може виступити тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Інвестиційним партнером може виступити тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Технічним партнером може виступити тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Водним партнером може виступити тільки одна компанія
Спонсорський пакет передбачає :
Пакет передбачає:
Пакет передбачає:
Пакет передбачає:
Пакет передбачає:
Пакет передбачає:
Пакет передбачає:
Економ-формат передбачає:
До пакета входить:
До пакета входить:
До пакета входить:
Розмістити свої матеріали можуть лише 5 компаній
Якщо у вас немає можливості самостійно роздавати свою поліграфію на івенті, вкласти їі в сумку ви не встигли, а запропонувати щось цікаве нашим учасникам все ж таки хочеться, то можна розмістити вашу поліграфічну продукцію на двох наших стійках реєстрації, щоб учасники мали можливість брати їх самостійно.
Спрацює тільки в тому випадку, коли там буде запропоноване щось дійсно корисне, а не просто розповідь про вашу компанію.
Усі наші 13000+ учасників отримають сумку з матеріалами.
Пакет передбачає:
Ваші промоутери зможуть працювати протягом дня у виставковій зоні, роздаючи продукцію або проводячи анкетування.
До пакета входить:
Ваша акція на стенді (за умови наявності стенда), оголошення про проведення акції зі сцени в усіх залах в оговорений час або попередня розсилка учасникам узгодженого тексту.
Розмістити свої конструкції можуть лише 2 компанії
Координаторка Оргкомітету,
питання спонсорства
Хочеш бути в курсі найцікавіших подій в ІТ?
Підпишись на нашу розсилку