Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Олександр Колб

Promodo

Генеральний директор digital-агентства Promodo, а також автор і ведучий відеоблогу про IT-підприємництво «Велика риба».

На цей час поточними клієнтами Promodo є 9 з 10 топ Ecommerce-майданчиків України. За 2020 рік компанія управляла рекламними бюджетами клієнтів в розмірі 1,2 млрд гривень.

Реклама і просування

16:20-16:40

Маркетинг для ритейлу майбутнього

  • Про який шматок пирога online-маркетингу говоримо: обсяги ринку у 2020 році та прогнози на 2021-й.
  • Чому Performance все ще залишається фундаментом для ритейлу? Що ми до нього відносимо?
  • Чому важлива зв’язка «стратегія + бренд + performance»? З прикладами та цифрами (показуємо цю зв’язку як must have).
  • Особливості performance-інструментарію (зростальна частка smart-shopping, які завдання цей інструмент вирішує / не вирішує).
  • Як змінився інструментарій за останні роки.
  • Що нам показала криза? Які проєкти вижили, які померли. На що росте попит серед ритейлу?
  • Люди. Проблема або можливості?
  • Нетипові performance-рішення для одягу та ексклюзивних товарів (продажу через Insta, TikTok і ін.).
  • Поради, рекомендації, прогнози по ринку і його структурі на найближчі 5 років. Висновки.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор залу «Стартапи / Блокчейн»