Аналітик та MarTech-спеціаліст в продуктовій IT-компанії MacPaw. Займається розробкою рішень на стику маркетингу, технологій і даних.
Раніше працював в компанії ЛУН, де займався розробкою власної рекламної системи та автоматизацією маркетингових процесів.
Починав кар’єру в digital-агентстві UAMASTER, де займався побудовою систем маркетингової аналітики для різних типів бізнесу: ecommerce, saas, marketplace, media та інших. Автор декількох тематичних Telegram-каналів: WebAnalytics і MarkeTech.
Конфіденційність даних — гаряча тема, яка розвивається уже декілька років. Браузери обмежують роботу файлів cookie, а в iOS рекламні ідентифікатори тепер доступні розробникам тільки після згоди користувачів. Це все незворотно впливає на якість даних, які ви бачите у звітах з онлайн-реклами та у власних системах аналітики.
Доповідь про те, що можна зробити уже зараз, щоб адаптуватись до цих змін та мінімізувати негативний вплив на точність даних.
Хочеш бути в курсі найцікавіших подій в ІТ?
Підпишись на нашу розсилку