Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Дмитро Осіюк

MacPaw

Аналітик та MarTech-спеціаліст в продуктовій IT-компанії MacPaw. Займається розробкою рішень на стику маркетингу, технологій і даних.

Раніше працював в компанії ЛУН, де займався розробкою власної рекламної системи та автоматизацією маркетингових процесів.

Починав кар’єру в digital-агентстві UAMASTER, де займався побудовою систем маркетингової аналітики для різних типів бізнесу: ecommerce, saas, marketplace, media та інших. Автор декількох тематичних Telegram-каналів: WebAnalytics і MarkeTech.

Реклама і просування

15:20-15:40

Рекламний трекінг змінюється назавжди. Що потрібно зробити вже зараз

Конфіденційність даних — гаряча тема, яка розвивається уже декілька років. Браузери обмежують роботу файлів cookie, а в iOS рекламні ідентифікатори тепер доступні розробникам тільки після згоди користувачів. Це все незворотно впливає на якість даних, які ви бачите у звітах з онлайн-реклами та у власних системах аналітики.

Доповідь про те, що можна зробити уже зараз, щоб адаптуватись до цих змін та мінімізувати негативний вплив на точність даних.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор залу «Стартапи / Блокчейн»