Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Анна Шахдінарян

Kantar Ukraine

Понад 13 років досвіду в маркетингових дослідженнях, в тому числі:

  • дослідження в фінансовому секторі;
  • діджитал-напрямок досліджень;
  • 2 роки керівник проєктів з якісних досліджень;
  • 1 рік керівник відділу контролю якості даних;
  • 2 роки координувала проведення кількісних телекомпроєктів;
  • виступала спікером на більш як 20 національних та міжнародних конференціях;
  • проведення спеціалізованих тренінгів та семінарів з маркетингових досліджень, в тому числі з моніторингу здоров’я бренду.

Ключові клієнти:
Vodafone, McDonalds, L’Oreal, Fedoriv Agency, Монобанк, Credit Agricole Group, Південний, Альфа банк, А-банк, ПРАВЕКС банк, КОТО банк, Google, DAN, Publicis One.

Реклама і просування

14:00-14:20

Що нового в споживанні та вподобаннях консьюмера у 2021 році?

Який наразі український споживач?
На що в нього вистачає доходів, які у нього нові диджитал-звички, пристрої й точки контакту?
Де закінчується офлайн і починається онлайн?
Зміна ставлення до реклами.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор залу «Стартапи / Блокчейн»